reklama

Ach jaaaaj.........škola!!!!

Tento článok je pravdepodobn opisuje ráno pri vstavaní do školy, myslím, že sa zhoduju s mnohými študentmi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ráno zvoní budík, no mam chuť ho rozbiť. Je len 5:55 tak si hovorím: „ Ešte mám päť minút.“ No ako to už býva, z piatich minút sa vyvinulo na skoro päťdesiat minút. Keď som sa totiž zobudil, tak bolo 6:44. Rýchlo som vyskočil z postele i išiel sa poumývať. Keď som si však pomyslel, že je ešte len utorok, tak mi bolo až do plaču. A k tomu taký ťažký deň. Prvá hodina písomka, po nej nasledujú dve nudné hodiny programovania s profesorom, ktorý tomu rozumie ale ...... Nieže by ma programovanie nebavilo, ale v jeho podaní je to brutal otrava, chce sa vám spať, alebo (ak spať nechcete) si aspoň na hodinu musíte zobrať niečo na čítanie. Uvedomujem si síce, že by som mal dávať pozor, keďže toto je práve zameranie, v ktorom by som chcel v budúcnosti živiť, ale zároveň to aj nemá význam. Po tejto vete si určite poviete, že som blázon a že sa takto neuživím, ale verím tomu, že to dokážem dohnať ak budem chcieť. Nad vodou ma drží len jedna myšlienka: „Na rok ma už bude učiť učiteľ, ktorý to vie aj vysvetliť, a ktorý ma učil aj doteraz.“ Keď si myslíte, že toto bolo to najhoršie, tak sa mýlite. Nasleduje totiž telesná. Delíme sa na dve skupiny: chlapci a dievčatá. A práve dnes máme my chalani vedľajšiu hodinu, čo znamená sedenie v šatni a robenie si posmeškov z každého a aj zo samých seba. No po čase to prestane byť vtipné a zasa sa len nudíme. Teraz nasleduje dejepis, no som v celku rád lebo tento predmet ma aj baví, najviac ma baví prvá a druhá svetová vojna. To síce neberieme ale aj aktuálne učivo je dosť zaujímavé. Len sa trochu bojím skúšania a tak sa v duchu „modlím“ aby som ten „dobrovoľník“ nebol práve ja. Našťastie nie!! Uľavilo sa mi na duši. Za touto hodinou nasledujú dve fyziky, laboratórne cvičenia. Našťastie tieto hodiny máme len každé dva týždne tak sa to dá prežiť. Ale aj tak som z toho všetkého unavený a moja lenivosť je taká silná, že spojenie „učiť sa“ poobede neprichádza do úvahy a potom mám zo všetkého stres. Takýchto študentov je určite mnoho, a preto si dovoľujem tvrdiť, že prázdniny by mali byť častejšie a dlhšie. Aby si unavené duše ako ja, stihli dostatočne oddýchnuť. Dúfam že so mnou všetci súhlasíte.

Marian Kalina

Marian Kalina

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dosť drzý človek, aspoň to iny hovoria Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu